Tror vi hörs på söndag nästa gång!

Samsung D-XENON
bild från arkivet.

Sämst uppdatering, men jag har inte varit hemma någonting sen i fredags typ.
Fredag - Lördag sov jag hos Vilma
Söndag var jag i kalmar med mamma
måndag var jag i nybro med Jossan
och igår var jag på ett möte om danmark.
idag ska jag vara med hanna och packa till danmark
torsdag - söndag är jag i danmark.
Så det är så det ligger till, kommer nog inte uppdatera någonting förrens söndag :/
men kommer ha massa bilder när jag kommer hem från danmark! (y)
nu ska jag ner och käka frukost och sen sminka mig.


Kommentarer
allibrall

snygg blogg! fin bild också!

Vad har du gjort i helgen? ♥

Svara gärna?

2012-05-19 @ 16:34:26
URL: http://allibrall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0