Tillbaka till verkligheten.

Nu har det gått ungefär 2 och en halv månad sen vi fick sommarlov 
och nu är det endast några timmar tills man sitter i skolan igen. 
Detta sommarlovet har gått väldigt fort och vädret har inte varit det bästa
men jag har ändå haft det så otroligt bra! 

Jag har umgåts mer med mina vänner mer än vad jag någonsin gjort förut
men jag har även försökt få kärleken att funka vilken den tyvärr
inte gjorde men jag är fortfarande kär. 

Jag har haft mysiga grillkvällar vid stranden, badat, solat, shoppat
gått på rix fm och stadsfesten, haft släktträff, tränat fotboll 
och även spelat matcher 
och jag har verkligen tagit det extremt lugnt! 

Denna sommaren kommer jag minnas som en av dom bästa
i mitt liv, det var mycket som hände på en och samma gång.

Lycklig, ledsen, glad 
det är 3 ord som beskriver mitt humör under sommaren
men nu
tillbaka till verkligheten! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0