Jag ger snart upp kärleken.

Kärlek är precis som alla beskriver det
en enda stor lek
som jag aldrig skulle gett mig in i
från första början.
Jag kan inte rå för att jag blev kär
för det blir vi alla iallafall en gång i livet.
Efter ett förhållande på 9 månader
ger jag nu upp kärleken
eller iallafall lägger det åt sidan.
Jag klarar inte av bråk och svek
men det är det kärleken ger mig.
Jag hade hittat den rätta
men mina förväntningar var
för höga och tillslut tog kärleken slut.
Jag kan inte säga att kärleken är den
värsta som finns men den är långt ifrån
det bästa jag varit med om.Kärlek är precis som alla beskriver det
Kärlek är precis som alla beskriver det
en enda stor lek
som jag aldrig skulle gett mig in i
från första början.
Jag kan inte rå för att jag blev kär
för det blir vi alla iallafall en gång i livet.

Efter ett förhållande på 9 månader
ger jag nu upp kärleken
eller iallafall lägger det åt sidan.
Jag klarar inte av bråk och svek
men det är vad kärleken ger mig.

Jag hade hittat den rätta
men mina förväntningar var
för höga och tillslut tog kärleken slut.
Jag kan inte säga att kärleken är den
värsta som finns men den är långt ifrån
det bästa jag varit med om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0