Alla Har Sina Dagar.

Jag försöker hålla humöret uppe
men på ungefär 1 timme går det från toppen till botten.
Jag vet inte varför, men allt känns bara fel.
Ingenting kan få mig le, inget alls.
Jag har saker jag måste göra, saker jag måste klara av
men just nu vill jag bara låsa in mig på mitt rum
med musiken på högsta volym och bara stänga ute allt annat.
Att vara tonåring är det jobbigaste jag vet.
Det är alltid något som går snett.
Ingenting går som man själv vill och jag önskar
att jag kunde bli liten igen för då fanns det inga problem.
Man hade sina leksaker och det var man glad för.
Nu är det mycket mer man måste ha för att vara glad.
Pojkvän, vänner, skolan måste gå bra, man måste få allt man vill ha osv.
Men alla har sina dagar helt enkelt.
Jag försöker hålla humöret uppe
men på ungefär 1 timme går det från toppen till botten.
Jag vet inte varför, men allt känns bara fel.
Ingenting kan få mig le, inget alls.
Jag har saker jag måste göra, saker jag måste klara av
men just nu vill jag bara låsa in mig på mitt rum
med musiken på högsta volym och bara stänga ute allt annat.

Att vara tonåring är det jobbigaste jag vet.
Det är alltid något som går snett.
Ingenting går som man själv vill och jag önskar
att jag kunde bli liten igen för då fanns det inga problem.
Man hade sina leksaker och det var man glad för.
Nu är det mycket mer man måste ha för att vara glad.
Pojkvän, vänner, skolan måste gå bra, man måste få allt man vill ha osv.

Men alla har sina dagar helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0