Ett helt år tillsammans och nu ska du flytta ifrån mig, en stor del av mig kommer försvinna!


Jag minns det så väl första gången som jag såg dig, det var i 7:an och du kom in i klassrummet
och tittade mest runt du var väldigt blyg men det dröjde inte längre förrens jag började prata med dig.
Redan då uppfattade jag dig som en väldigt snäll och rolig person.
I 7:an lärde vi känna varandra men
vi hade ändå ett fantastiskt år då med mycket skratt och redan då hade vi en del minnen
som snabbt blev fler under sommaren!

Efter sommarlovet började vi 8:an, jag hade skaffat pojkvän så vi fick många motgångar men vår vänskap
blev starkare och starkare men vi har haft en del jobbiga stunder.
Men nu står vi här och vet precis allt
om varandra, vi berättar allt för varandra även om det är roliga eller tråkiga saker så berättar vi det.
Vi har skapat minnen, skrattat tillsammans, åkt iväg och gjort roliga saker tillsammans men även haft
mysiga hemmakvällar med massor av tjejfilmer och godis.

Det är svårt att förstå att efter ett helt år tillsammans så är det bara 4 dagar kvar
tills du ska flytta till blekinge,
bara jag tänker på att du ska flytta så rinner tårarna och det är precis vad dom gör nu.
Jag kan inte inse det och kommer aldrig att göra det.
Jag har haft dig vid min sida enda sen första dagen du kom hit,
jag har pratat med dej varje dag i ett helt år och nu är du precis som en bästavän, en syster
som ska flytta ifrån mig!
Det är ingen tvekan om att jag kommer sakna dig.
Att komma tillbaka efter sommarlovet och inte längre ha dig där kommer kännas förjävligt.
Det gör ont att tänka på det och det kommer göra ännu ondare att få uppleva det ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0