En helt fantastisk bra sommardag, bortsett från kroken!

Samsung D-XENON

Idag har jag haft en toppendag! Jossan och jag startade dagen med att baka kladdkaka efter det hämtade
Karl oss med sin epa och så åkte vi till Elin, vidare till stranden för att sola och bada.
Efter det så åkte vi till Karls farmor och då var det tänkt att vi skulle ut och fiska så vi tog båten och rodde
ut i sjön, jag solade och dom andra fiskade. Men av någon konstig anledning så lyckas jag få fiskekroken
i fingret så det var raka vägen hem och sen vidare till sjukhuset. Kom hem vid 8 och jag lever!
Bra start på dagen men mindre bra slut, imon väntas fotbollsträning och kanske mys med någon kompis ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0