Det är kul när man har mycket att göra men inte om man får stressa för att hinna med allt!

Samsung D-XENON

Nu är snart denna dagen slut och imon är det fredag! So provet gick sådär idag men hoppas på det bästa.
Imon är sista dagen vår klass åker in till nybro så det firar vi nog med pizza och vid halv 1 ska jag på
student och vid 6 tiden ska jag på fotbollsmatch tillsammans med Vilma och Jossan, vi ska kolla när
några killar i vår klass möter pukeberg som min pojk spelar i :) Jag är inte hemma på hela dagen så
kommer inte uppdatera någonting och på lördag är jag upptagen likadant på söndag så det blir inte mycket
tid till att sitta vid datorn för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0