Dag 1.

Om mig själv.
Jag heter Ebba Hendelin och bor i världens håla tillsammans med min mamma och pappa.
Jag har två äldre bröder som betyder mycket för mig men som tyvärr inte bor hemma.
Det jag helst gör på fritiden är att fotografera, jag har varit fotointresserad i nästan 2 år
och jag älskar det! Jag umgås även väldigt mycket med mina braiga vänner och även pojkvän
som jag varit tillsammans med i 1 månad ungefär. Jag är en ganska glad och sprallig tjej
som lever livet varje dag, jag lever efter mottot "man lever bara en gång" och det vet
mina vänner för jag tjatar om det dagligen ;) Just nu älskar jag mitt liv precis som det är
allt är på topp och det finns ingen som kan förstöra det ♥
Måste erkänna att drickan var sååå god, jordgubb hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0