15 juni tar jag sommarlov :*


Samsung D-XENON
Skolavslutningen 2011

Det känns riktigt härligt att det är skolavslutning på fredag. Ett lov på nästan 3 månader känns underbart!
Att bara få ta det lugnt, umgås med kompisar, sola, bada, slippa skolan och så mycket mer!
Jag ska göra detta sommarlovet
till det bästa någonsin, jag ska ta varje dag som den kommer och verkligen ta vara på varenda dag.
I augusti månad är jag tillbaka i skolan och träffar hela klassen men då går jag inte längre i 8:an
utan då är min klass störst på skolan för då har vi börjat 9:an, sista året i grundskolan och det känns gutt!
Men det som är så himla trist är att min vän Hanna ska flytta till blekinge, och jag kommer verkligen sakna henne för hon har varit med mig sen den dagen hon kom hit i 7:an!
Så den tjejen kommer jag sakna så galet mycket! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0