15 juni, en dag som kommer vara fylld med både skratt och tårar!

Jag låter musiken spelas på högsta volym i mina högtalare medans jag
torkar tårarna som rinner ner för kinderna
dom blir bara fler och jag kan inte få stop på dom.
Jag funderar på vem som ska fylla det tomrum
som min underbara vän lämnar efter sig den 16 juni
men jag kommer fram till att det finns ingen som kan fylla det.
Ingen kan göra mig så lycklig som hon gjorde.

Den 15 juni står vi alla på skolgården för att sedan gå på sommarlov
min klass Ao8 kommer fälla flera tårar imorgon
när vi måste ta farväl av vår klasskompis.
Det kommer bli jobbigt, men vi har inget annat val.
men den dagen ska vi alla göra till den bästa
vi ska göra den till en dag som är värd att minnas ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0