Jag är lycklig, kär och jag har sommarlov! Livet leker :*

 
Det är ca 4 veckor kvar på sommarlovet, känns som det flygit iväg 
men ändå inte, jag har inte hunnit med att göra hälten av det jag skulle 
men om ett tag drar jag till öland, rix fm och sen blir det malmö ska även fiska kräftor med släkten! 
Men jag har verkligen umgåts med mina vänner.
Har varit med om en hel del denna sommaren och det blir bara bättre och bättre
det bästa är att den inte är slut än! 
Jag har umgåts med vänner, familj, en superduperbra person, grillat, solat och badat. 
Jag tar dagen som den kommer och gör massor av spontana saker hela tiden, 
man ska inte alltid planera allt utan ta allt som det kommer.
Lycka 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0