2 år och 4 olika hårfärger!

Sommaren 2010, jag var så gott som svarthårig. 
2010, försökte färga håret blont - gick sådär 
Vintern 2011 - håret var väldigt solblekt men det hade gått av och var otroligt slitet men där var jag
blond-orange! 
Våren 2011 och håret fortsatte att blekas av solen! 
Men under hösten 2012 blev jag så himla sugen på att färga håret brunt och efter mycket tjat
på mamma så fick jag som jag ville :) 
Fortsatte vara brunett och jag trivdes i det som fisken i vattnet ♥
Men under våren 2012 tröttnade min lilla mamma på att färga utväxten så jag var tvungen att slinga
håret hos frisören och jag var långt ifrån nöjd när jag kom hem därifrån :(
Våren 2012, blev mer och mer nöjd med färgen men aldrig fullt ut! 
Sommaren 2012, håret börjar bli blondare men jag vill blondera det så ska tjata sönder på mamma! 
 
Helst av allt vill jag vara brunett men det får jag bli till vintern ^^
Egentligen borde jag nog bestämma mig för en färg men det är ju så himla svårt! 
Nu vill jag blondera håret

och sen ha rosa dipdye :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0