Jag ser bilder av dej varje gång jag sluter mina ögonlock.

Samsung D-XENON

Jag ser bilden av dej varje gång jag sluter mina ögonlock.
Men jag sumpade chansen, jag gjorde det en gång till.
Men att lämna dej det är aldrig något jag kan förlåta mig själv för att jag gjorde.
Du försökte förklara du försökta säga vad du kände
Kan inte bara se dej gå förbi jag ville vara med dej ville leva mitt liv
men jag vet att allting är försent nu,
det är över nu, jag kommer ihåg alla dagar med dej men dom är över nu. Att lämna dej det är aldrig något jag kan förlåta mig själv för att jag gjorde.
Jag vet att allting är försent nu
det är över nu, jag kommer ihåg alla dagar med dej men dom är över nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0