1 januari 2012.


Har haft ett otroligt bra slut på 2011 och en otroligt bra början på 2012, spenderade nyårsafton hos min
underbara pojkvän! vi kollade mest bara på film och hade det mys fram tills klockan blev 00.00 då vi gick
ut och smällde och tittade på raketerna :) underbart att få pussa min älskling vid tolvslaget ♥ somnade 
vid 4 ungefär och vaknade upp breve min snygging vid 13.40 ungefär, gick upp vid 15.30 och då åt vi frukost
pappa kom och hämtade mig vid 17.00, har inte speciellt många bilder från nyårsafton eftersom jag inte hade
någon tanke på att ta kort ;) men jag och älskling planerade lite nyårslöften

älskling har ett
jag har ett
och så har vi ett tillsammans ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0