TIDSFÖRDRIV

Hatar du någon: Näe, inte hatar men ogillar.
Älskar du någon: Ja
Dricker du: Nej
Röker du: Nej!
Snusar du: nej!
Knarkar du:Nej!
Litar du på någon: Ja, men bara några stycken..
Tycker du om någon: älskar*
Är du kär: ja
Brukar du dagdrömma: ganska ofta, ja
Skriver du dagbok: nej
Har du/vill du ha barn: klart jag vill, men inte än
Har du svikit någon du älskar: typ..
Har någon du älskat svikit dig: ao..
Har du gjort saker du ångrar: Ja, en hel del...
Tror du på ett liv efter döden: Inte tänkt på det, men nae
Tror du på spöken: nej
Saknar du någon: ja, som fan! :/
Har du blivit besviken av dig själv: mm..
Älskar du sig själv: Njae, men jag hatar inte direkt mig själv.
Tycker du att du är snygg: Nej.!
Skulle du kunna skönhetsoperera dig: nae
Har du tungpiercing: Näe, men vill ha!
Har du piercing i bröstvårtan: nej
Har du piercing i navlen: Nej, men vill ha!
Har du tatuering: nej, men vill ha det också!
Är du nöjd med dig själv: Sådär, då och då..
Tror du att under kan ske: Ja, eller va?
Har du mått så dåligt så att du bara vill dö: Ja, någon gång..
Är du feg: ibland kanske.
Är du lat: mjo.. kan hända ;)
Är du blyg: jao..
Går du i skolan: jajamen, tyvärr.
Jobbar du: Nej
Är du ibland rädd för din framtid: ibland,
Drömmer du om en perfekt framtid med, barn, man/fru, stort hus: Japp
Brukar du slösa bort pengar så fort du fått dom: Ja absolut!
Är du givmild: nja
Tycker du mer om att ge än att få: ingen aning
Sover du med mer än 3 kuddar: 3 eller 4
Kommer du ihåg dina drömmar: nej, drömmer typ aldrig
Kan du tyda dom: nej?
Brukar du spå dig själv: Haha nae
Läser du horoskop: ibland
Har du förlorat personer du älskar: Ja...
Har någon nära dig dött: i min släkt, men det var ett tag sen.. fast saknar den personen något så otroligt :(
Vad är din högsta önskan: Ingen aning
Vad är de värsta som kan hända: Att någon jag känner dör.
Vad är dina rädslor: ingen aning :p
Vad är de bästa som finns: bästa som finns? det finns en hel del.
Vad blir du ledsen av: När jag förlorar vänner, eller någon annan jag verkligen behöver..
Vad blir du glad av: Min pojkvän, musik, kompisar
Du får ta med dig 1 sak till en öde ö, vad blir de: En båt, så jag kommer hem igen :)
Har du kvar gossedjur: Jadå! jag ÄLSKADE gossedjur förut, så har en hel del!
Leker du fortfarande med dockor/bilar m.m: Nej
Hatar du någon: Näe, inte hatar men ogillar.
Älskar du någon: Ja
Dricker du: Nej
Röker du: Nej!
Snusar du: nej!
Knarkar du:Nej!
Litar du på någon: Ja, men bara några stycken..
Tycker du om någon: älskar*
Är du kär: ja
Brukar du dagdrömma: ganska ofta, ja
Skriver du dagbok: nej
Har du/vill du ha barn: klart jag vill, men inte än
Har du svikit någon du älskar: typ..
Har någon du älskat svikit dig: ao..
Har du gjort saker du ångrar: Ja, en hel del...
Tror du på ett liv efter döden: Inte tänkt på det, men nae
Tror du på spöken: nej
Saknar du någon: ja, som fan! :/
Har du blivit besviken av dig själv: mm..
Älskar du sig själv: Njae, men jag hatar inte direkt mig själv.
Tycker du att du är snygg: Nej.!
Skulle du kunna skönhetsoperera dig: nae
Har du tungpiercing: Näe, men vill ha!
Har du piercing i bröstvårtan: nej
Har du piercing i navlen: Nej, men vill ha!
Har du tatuering: nej, men vill ha det också!
Är du nöjd med dig själv: Sådär, då och då..
Tror du att under kan ske: Ja, eller va?
Har du mått så dåligt så att du bara vill dö: Ja, någon gång..
Är du feg: ibland kanske.
Är du lat: mjo.. kan hända ;)
Är du blyg: jao..
Går du i skolan: jajamen, tyvärr.
Jobbar du: Nej
Är du ibland rädd för din framtid: ibland,
Drömmer du om en perfekt framtid med, barn, man/fru, stort hus: Japp
Brukar du slösa bort pengar så fort du fått dom: Ja absolut!
Är du givmild: nja
Tycker du mer om att ge än att få: ingen aning
Sover du med mer än 3 kuddar: 3 eller 4
Kommer du ihåg dina drömmar: nej, drömmer typ aldrig
Kan du tyda dom: nej?
Brukar du spå dig själv: Haha nae
Läser du horoskop: ibland
Har du förlorat personer du älskar: Ja...
Har någon nära dig dött: i min släkt, men det var ett tag sen.. fast saknar den personen något så otroligt :(
Vad är din högsta önskan: Ingen aning
Vad är de värsta som kan hända: Att någon jag känner dör.
Vad är dina rädslor: ingen aning :p
Vad är de bästa som finns: bästa som finns? det finns en hel del.
Vad blir du ledsen av: När jag förlorar vänner, eller någon annan jag verkligen behöver..
Vad blir du glad av: Min pojkvän, musik, kompisar
Du får ta med dig 1 sak till en öde ö, vad blir de: En båt, så jag kommer hem igen :)
Har du kvar gossedjur: Jadå! jag ÄLSKADE gossedjur förut, så har en hel del!
Leker du fortfarande med dockor/bilar m.m: Nej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0