100 frågor.

1. Fullständigt namn? – ebba hendelin
2. År?- 1997
3.Vart bor du? – alsterbro
4. Färg på ditt hus? – vitt
5. Hus eller lägenhet? - hus
6. Klass? – 8
7. Vilket år tar du studenten? – orkar inte räkna
8. När gick du upp i morse? - 10.15
9. När ska du sova? – inte än
10. Vad har du ätit idag? –  spagetti o korv
11. Dagens klädsel? –  leggings, linne först min tjockiströja sen älsklings skjorta och sen tjockiströjan jag fick av älskling <3
12. Dagens smink? –  foundation
Socialt:
13. Dagens roligaste? - älskling, han får mig alltid att skratta :)
14. Har du många vänner? –  ja
15. Har du ovänner? –  ja
16. Vem chattade du med senast? – en person som är dum i  huvudet
17. Har du pojk-/flickvän? – ja pojkvän, världens bästa!
18. Vem pratade du med sist? - älskling
19. Vem fick du senast sms ifrån? - älskling
20. Film? – vet inte
21. Låt? –  typ, kommer inte ihåg
22. Mat? - asså va?
23. Dryck? – va ?
24. Färg? -  rosa
25. Godis? – nått surt :)
26. Land? -  ...
27. Ämne i skolan? - ...
28. Människa? –
Senaste:
29. Gången du shoppade? –  förra veckan
30. Gången du bakade? – 2-3 veckor sen
31. Gången du stulit något? aldrig
32. Gången du rökte? – aldrig
33. Gången du drack? – aldrig
34. Personen du kramade? -  min finaste pojk!
35. Gången d? ? :o
36. Personen du dampade på? – den tröga personen ;))
37. Personen du bråkade med? –
38. Personen du blev ovän med? inte vet jag,
39. Gången du fick skrattattack?   idag :D
40. Personen du snackade i tel med? älskling tror jag :)
41. Gången du grät ? –
42. Gången du var kåt? hm.. :)
43. Personen du sa snygg till ? senaste jag skrev till, var till min snygging!
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? -  hemma tror jag
47. Tvspel eller datorspel? –  datorspel
48. Singel eller upptagen? – upptagen
49. Hångla eller ha sex? –
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? vet inte
52. Blont eller svart hår? båda :)
53. Har du blåa ögon eller bruna? blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? – cola
56. Pizza eller kebab? - svårt val
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? – svenne
59. Älska eller bli älskad? båda
60. Leva eller dö? leva
61. Vänner eller familj? pojkvän! <3
Antal:
62. Personer du älskar? my boy!
63. Personer du hatar? ganska många
64.Glassar du ätit på en dag? - 6 eller nått
65. Gånger du haft minnesluckor? - många gånger
66. Gånger du varit hög?  0
67. Personer du saknar just nu? - inte så många, 2 typ
68. Gånger ditt hjärta brustit? -
Vem:
69. Kommer du inte överens med? nån
70. Vill du kyssa någon nu? älskling!!
71. Ska du träffa imorgon? ingen
72. Sjöng du senast för? min finis :*
73. Skickade du senast gb till i, råka ta bort lite så kommer inte ihåg vad det stod ;)
74. Spelade du tvspel med senast? aldrig typ
75. Vill du ta med på resa nu? Henrik Viberg <3
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? hm..
77. Förtjänar att dö? hm..
78. Är söt? äääälskling
79. Vill du sova jämsides med i natt? pojkvännen :)
Vad:
80. Gör dig glad? gissa ? :D
81. Gör dig ledsen?
82. Vill du helst göra nu? hålla om min pojk!
83. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
84. Vill du ha nu? dricka, är törstig :/
85. Önskar du dig i födelsedagspresent?
86. Längtar du till? sommaren
87. Tycker du om dina betyg? ganska bra för att vara mig
88. Ångrar du i ditt liv?
89. Är det bästa som hänt dig? att jag blev tillsammans med världens bästa! 26 juli 2011 <3
Vad tycker du om?
90. Rökare?  gillar det inte
91. Bråk? förjävligt..
92. Killar? förjävliga, utom 1, my boyfriend, han är underbar :*
93. Tjejer?
94. Skola? HEMSKT
95. Framtid? ingen aning
Övrigt:
96. Är du kär? JA!
97. Hur lång är du? 1.70 kanske
98. Första tanken när du vaknade? fått nått sms ? :D
99. Sista tanken när du somnade? ingen aning
100.Hur mycket är klockan nu? –
1. Fullständigt namn? – ebba hendelin
2. År?- 1997
3.Vart bor du? – alsterbro
4. Färg på ditt hus? – vitt
5. Hus eller lägenhet? - hus
6. Klass? – 8
7. Vilket år tar du studenten? – orkar inte räkna
8. När gick du upp i morse? - 10.15
9. När ska du sova? – inte än
10. Vad har du ätit idag? –  spagetti o korv
11. Dagens klädsel? –  leggings, linne först min tjockiströja sen älsklings skjorta och sen tjockiströjan jag fick av älskling <3
12. Dagens smink? –  foundation

Socialt:
13. Dagens roligaste? - älskling, han får mig alltid att skratta :)
14. Har du många vänner? –  ja
15. Har du ovänner? –  ja
16. Vem chattade du med senast? – en person som är dum i  huvudet
17. Har du pojk-/flickvän? – ja pojkvän, världens bästa!
18. Vem pratade du med sist? - älskling
19. Vem fick du senast sms ifrån? - älskling
20. Film? – vet inte
21. Låt? –  typ, kommer inte ihåg
22. Mat? - asså va?
23. Dryck? – va ?
24. Färg? -  rosa
25. Godis? – nått surt :)
26. Land? -  ...
27. Ämne i skolan? - ...
28. Människa? – 

Senaste:
29. Gången du shoppade? –  förra veckan
30. Gången du bakade? – 2-3 veckor sen
31. Gången du stulit något? aldrig
32. Gången du rökte? – aldrig
33. Gången du drack? – aldrig
34. Personen du kramade? -  min finaste pojk!
35. Gången d? ? :o
36. Personen du dampade på? – den tröga personen ;))
37. Personen du bråkade med? –
38. Personen du blev ovän med? inte vet jag,
39. Gången du fick skrattattack?   idag :D
40. Personen du snackade i tel med? älskling tror jag :)
41. Gången du grät ? –
42. Gången du var kåt? hm.. :)
43. Personen du sa snygg till ? senaste jag skrev till, var till min snygging!

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? -  hemma tror jag
47. Tvspel eller datorspel? –  datorspel
48. Singel eller upptagen? – upptagen
49. Hångla eller ha sex? –
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? vet inte
52. Blont eller svart hår? båda :)
53. Har du blåa ögon eller bruna? blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? – cola
56. Pizza eller kebab? - svårt val
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? – svenne
59. Älska eller bli älskad? båda
60. Leva eller dö? leva
61. Vänner eller familj? pojkvän! <3

Antal:
62. Personer du älskar? my boy!
63. Personer du hatar? ganska många
64.Glassar du ätit på en dag? - 6 eller nått
65. Gånger du haft minnesluckor? - många gånger
66. Gånger du varit hög?  0
67. Personer du saknar just nu? - inte så många, 2 typ
68. Gånger ditt hjärta brustit? -

Vem:
69. Kommer du inte överens med? nån
70. Vill du kyssa någon nu? älskling!!
71. Ska du träffa imorgon? ingen
72. Sjöng du senast för? min finis :*
73. Skickade du senast gb till i, råka ta bort lite så kommer inte ihåg vad det stod ;)
74. Spelade du tvspel med senast? aldrig typ
75. Vill du ta med på resa nu? Henrik Viberg <3
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? hm..
77. Förtjänar att dö? hm..
78. Är söt? äääälskling
79. Vill du sova jämsides med i natt? pojkvännen :)

Vad:
80. Gör dig glad? gissa ? :D
81. Gör dig ledsen?
82. Vill du helst göra nu? hålla om min pojk!
83. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan
84. Vill du ha nu? dricka, är törstig :/
85. Önskar du dig i födelsedagspresent?
86. Längtar du till? sommaren
87. Tycker du om dina betyg? ganska bra för att vara mig
88. Ångrar du i ditt liv?
89. Är det bästa som hänt dig? att jag blev tillsammans med världens bästa! 26 juli 2011 <3

Vad tycker du om?
90. Rökare?  gillar det inte
91. Bråk? förjävligt..
92. Killar? förjävliga, utom 1, my boyfriend, han är underbar :*
93. Tjejer?
94. Skola? HEMSKT
95. Framtid? ingen aning

Övrigt:
96. Är du kär? JA!
97. Hur lång är du? 1.70 kanske
98. Första tanken när du vaknade? fått nått sms ? :D
99. Sista tanken när du somnade? ingen aning
100.Hur mycket är klockan nu? 00.35


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0